filippa

Prov Jobb, Nervös!

Kategori: Allmänt

Igår var det verkligen en toppen dag med syrran! :) Var på baklucke loppis och sålde en massa skit. Resten som blev kvar fick åka till tippen direkt efter. Men det var roligt iallafall!
Kom hem efter det och var inte hemma lång stund alls. Sam och hans pappa kom och hämtade mig så åkte vi till Texas Burger och käkade, as gott! :) Och sen blev det ju bara hem och gjorde absolut ingenting.
Idag, eller rättare sagt om en timma så ska jag inte till skolan. Ska till Delselius och provjobba! Börjar väl bli lite små nervös men det går säkert bra :)
Skulle åkt in till stan efter beroende på när jag slutar och träffa Josefin, men tror det blir någon annan dag. Orkar inte riktigt åka in till stan. Och sam skulle komma hit när han slutade så jag måste väl antagligen städa lite. Ska göra mig i ordning nu och sedan dra till ''jobbet'' haha :)
Ha en bra måndag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: