filippa

Ledig

Kategori:

Jag börjar tröttna på det här regnet som har varit i 2-3 dagar nu. Jag är iallafall ledig från skolan idag. Vilket är grymt skönt. Har dödligt ont i ryggen så det blir nog bara sängvila idag till en massor med filmer.




Lejonkungen

Kategori:

Han inte med någon bloggning igår. Jag var på gymnasiemässan igår och träffade Frida och Jacob. Och hade en vanlig hemmakväll på kvällen.
Idag åkte jag tillbaka till gymnasiemässan med Josefin och träffade Frida igen. Gick runt och kollade lite och sen åkte vi hem. Har gått runt lite i affärer med mamma och nu ligger jag i sängen, dricker glögg och kollar på lejonkungen! :)

Propellertårta

Kategori: Allmänt

Godmorgon!

Kategori: Allmänt

Har det lite små stressigt just nu. Bussen går om 20 minuter och ska hinna med en massor med saker innan dess. Idag blir det iallafall till att stå i bageriet i stort sätt hela dagen och göra tårtor! Nice! Och efter skolan så drar jag mig mot vårdcentralen för att göra ett utandningstest. Ser verkligen inte fram imot det! Måste rusa!
 

Trött tjej

Kategori: Allmänt

Det märks verkligen hur trött man börjar bli nu för tiden. Sover när man kommer hem från skolan. Orkar knappt gå upp på morgonen, jag som vanligtvis är så morgonpigg som det bara kan gå. Jag går i sömnen rätt ofta nu för tiden. Och nu kan jag inte stava heller. (om ni kollar rubriken i inkägget här under) Vart är jag påväg..

Skola, handlat julkladd & Julmarknad

Kategori: Allmänt

Jag har helt tappat det här med att blogga. Det är inte alls lika kul längre och det finns oftast ingenting att skriva om. Då blir det oftast inge bra och har brist på fantasi! Men jag ska iallafall försöka slänga in ett inlägg per dag iallafall.
 
Idag vart det skolan som vanligt. Inte alls lika kul eftersom att frugan Josefin inte var där. Hon är sjuk stackarn... Men det var ju bara 2 timmar i skolan idag så jag klarade mig. Efter det vart det stan med bästa Challe och köpte... en halv julklapp? Och lite annat. Gick också på julmarknad vilket var väldigt mysigt! Ligger bara i sängen just nu och ska börja ta och fixa lite i rummet. Skriver det i typ varje inlägg.. Men nu ska någonting göras också!