filippa

Mys framför brasan!

Kategori: Allmänt

Slänger in ett snabbt inlägg nu, måste spara batteri eftersom att jag inte kan ladda datan förutom på fastlandet.
Har iallafall kommit till villan nu. Och det är grymt skönt ska jag säga! Ingen stress eller någonting man kan bara softa utan att tänka på någonting. Så allting känns rätt så skönt :) Mer har jag väl inte egentligen att säga just nu. Skulle logga in för att snacka lite med min fina pojke och skriva till några andra men självklart så hade han inget batteri på luren så kan därför inte snacka. Ska spara lite batteri tills imorgon så får vi snacka då :)

Du är det finaste jag vet.

Kategori: Allmänt

Jahopp, då var det dags. Har snart packat klart det sista och ska snart packa ner datan. Sen bär det av mot båten som tar mig, mamma och pappa till finland. Ville verkligen åka för ungefär 5 veckor sen. Det är så otroligt skönt att bara åka dit, ta det lungt och sen komma hem. Men nu har tankarna vänt. Vill verkligen stanna hemma men ändå inte. Men men... Det här kommer gå toppen! Det är ju ändå som sagt en vecka bara så jag hoppas verkligen att tiden går fort! Det värsta är ju bara att jag kommer sakna min pojkvän, syster och mina närmsta vänner så otroligt mycket! :(

Annars den senaste veckan/veckorna har det hänt ganska mycket. Har shoppat en massor med min fina vän Challe, nästan lite för mycket. Men det skadar ju aldrig :) Har också träffat Jossan en gång om jag inte sa det förut? Och annars så har jag sovit hos min fina pojke och spenderat en massor med tid tillsammans med honom! :)

Men nu skriker dom där nere att jag ska bli klar så jag antar att det är dags att åka, datan kommer självklart att följa med. Så vill ni någonting så är det bara att höra av er på Facebook! :)


-

Kategori: Allmänt

Skrev ett inlägg igår men jag antar att internet försvann så det kom inte upp...
Har iallafall varit på gymmet nu. Det var grymt skönt att börja någonstans med att träna, så nu ska jag försöka hålla mig från socker. Vilket inte kommer gå så bra men men... :) Håller på att fixa The Vampire Diaries (stavning?) :P Det kommer snart på tv också så ska ta och kolla på det. Senare idag blir det väl till att träffa Josefin och käka eller någonting :)