filippa

Tillbaka

Kategori: Allmänt

Så det kan gå, inte bloggat på typ två månader? Hehe upps. Det skulle ta flera år om jag berättar allting som jag har gjort sen sist. Orkar inte berätta mer än att jag kom hem från turkiet för ungefär en månad sen. Och självklart så har jag umgåts (heter det så?) med en fin pojkvän och en massor med fina vänner.
Har legat hemma i två dagar nu och inte alls mått så bra, och idag är det den tredje dagen. Men det är ju då studiedag i skolan så vad gör man? :) Skulle faktiskt varit lite skönt att bara dra till skolan nu, så man får någonting att göra på dagarna haha.
Idag då? Hade tänkt att gå och käka frukost nu och sen blir det till att dra till gymmet och kötta på lite. Eller rätt mycket får man väl hoppas på! :) Sen blir det städning i rummet och sen också packa lite eftersom att jag flyttar hem till Sam senare idag. Och sen blir det självklart en promenad med en fin vän :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: