filippa

Vår ♥

Kategori: Allmänt

Var i Tyresö med pappa igår och köpte en båt. Det var faktiskt riktigt kul! Fick umgås lite med honom och han blev så glad över båten. Och jag vart glad över att följa med och hjälpa till :) Jag skulle ha träffat Challe igår men hon fick typ inte mina sms som jag skickade så fick liksom inte tag på henne, så det får bli någon annan dag. Åkte iallafall hem till Sam sen. Tog det lite lugnt och så, och sen så käkade vi middag också. Sen tog vi det lite mera lugnt och sen drog vi ut en stund och träffade Kevin, Oscar och deras kompis. Sen drog jag hem :)

Ligger just nu i sängen och har ätit frukost. Idag blir det nog bara en hemma dag för min del. Måste plugga. Och innan det så måste jag ta och städa, det är ju ett bombnedslag här. Men nu ska jag ta och kolla ett avsnitt på Andra Avenyn. Sen städa! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: