filippa

Stockholms Hotell Och Resturang skola

Kategori: Allmänt

Godmorgon! :) Förutom att jag drömde en mardröm inatt, om någon blandning av två i min skola, personlighet och utseende var helt konstigt. Den ena hade liksom den andres personlighet. Typ som om dom hade bytt.  Herregud.. Är nästan förbannad på människan i drömmen som inte ens existerar. Eller gör den? :O

Skit samma. Ska åka till skolan snart. Eller nej vänta. Idag ska klassen till Stockholms hotell och resturang skola och laga mat. Och det ska faktiskt bli riktigt nice! :) Är grymt taggad. Efter skolan, eller efter vi varit där. Så drar jag och Jossan till globen och kollar runt lite. Och efter det så åker jag hem till Sam och pluggar. Har prov i övermorgon och det kom jag på i Fredags? Smart du är Filippa! ;) Så idag blir det en massa plugg. Ska fixa väskan nu innan jag ska dra och sen så måste jag borsta tänderna också :P Ska ta halv bussen så har ju lite brottom!


Today

Kommentarer


Kommentera inlägget här: