filippa

Pigg tjej... eller?

Kategori: Allmänt

Har varit på riktigt jävlans dåligt humör. Ibland, hade det inte varit för min mage som troligtvis är laktosintolerant (stavning?) så hade allt varit på topp. Smart som jag är så delade jag en semla med min vän Felicia. Vilket har grädde i sig. Så gick runt i bageriet från 10.30 - 16.30 och hade ont i magen hela dagen. Ajaj...

Men skit samma, började egentligen 08.00 idag. Klassen skulle till slakthuset och kolla på en massor med döda djur, Trevligt va? Inte så jätte, men jag var iallafall i skolan och gjorde en uppgift istället. Jag är nästan hela säker på att jag hade kommit ut som vegitarian om jag hade varit där inne. Och sedan så var jag ju bara i bageriet som vanligt. Har väl inte så mycket att berätta om det. Vi bakar? Och har alltid roligare än vanligt.

Jag skulle egentligen ha åkt till Sam efter skolan och pluggat, men eftersom att magen höll på att smälla av så åkte jag hem. Ska ta och käka middag och sedan blir det en otroligt massa plugg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: