filippa

Kladdkaka

Kategori: Allmänt

Jag hade en helt vanlig hemmakväll igår för mig själv. Tulla kom också hit så vi tog lite promenader.

Idag har jag inte gjort så jätte mycket faktiskt. Gick upp runt 8 någon gång och tog en promenad med Tulla. Sen la jag mig i sängen igen för att sova. Det är ingen rolig känsla att vakna upp och se att det snöar. Och det har gjort det i stort sätt hela dagen.
Jag började baka en kladdkaka för en liten stund sen. Men när jag märkte att vi inte hade något ströbröd så var jag tvungen att vänta tills mamma och pappa kommer hem. Idag så kommer iallafall världens finaste syster hem. Har saknat henne grymt mycket. Så nu blir familjen hel igen. Ikväll så kommer också min underbara pojkvän hit. Men, ska ta ett ryck och städa i rummet nu då och sen blir det till att göra klart kladdkakan. Ciao!


Bagheera är så otroligt gullig av sig! Han lånar ut sin säng till Tulla.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: