filippa

1 Mars - Morgon promenad med Bagheera.

Kategori: Allmänt

Godmorgon! :) Har verkligen inte sovit någonting inatt. Igår när jag kom hem så vart det nästan läggdags direkt. Var med Sam hela dagen. Pluggade och lite sånt. Sen åkte vi med Sams bror och deras pappa till donken och käkade. Mer hände det väl inte igår.

Natten var verkligen inte den bästa. Somnade och vaknade, behövde hämta vatten, behövde dricka. Så höll det på till typ halv sju imorse? Sen somnade jag och sov som en stock :)

Idag har jag egentligen en massa saker att göra. Ska gå ut med hunden nu, annars kissar han på sig ;) Sen ska jag också städa, diska lite och försöka hinna slänga in en tvätt också. Ska också kolla vad vi ska äta på söndag (min födelsedag) eftersom att det är jag som ska baka tårtor och laga middagen :) Sen så ska jag bara fixa mig och min väska. Sen blir det till att gå till farmor och lämna hunden och sedan så åker jag hem till Sam och pluggar en liten stund ;)

Runt kvällen så åker jag och Sam in till stan. Går och kollar lite i affärer och går på bio. Sen åker vi hem till honom, kollar på film och sen så sover jag där :) Bättre torsdag blir det nog inte :D

Men vovven måste ut :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: