filippa

Home Sweet Home

Kategori: Allmänt

Han inte riktigt blogga när jag skulle till Sam. Han vaknade tidigare än väntat och sedan var jag helt plötsligt tvungen att dra. Så jag drog till dellan och köpte med mig två st salami brie mackor. Riktigt gott! Så det var ett bra köp. Så det åt vi och sen pluggade jag. Så nu har jag bara en uppgift kvar att göra sen har jag inga rester i skolan :D Huddinge sjukhus ringde också och jag ska på kontroll nu på onsdag. Jag börjar bli lite nervös eftersom att det är nu som dom sätter igång. Det är bara en månad kvar. Helt sjukt.
Iallafall, Oscar, Filip och Aleksi kom förbi också. Så kom jag hem vid ungefär nio tiden. Tror jag ska ta någonting litet att äta nu och sedan ta ett bad och sova efter det. Jag har ju praktik imorgon. Sjukt kul -.-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: