filippa

Bra start på dagen!

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Idag blir det inget stan för stackaren josefin har blivit magsjuk. Så jag får köpa väskan någon annan dag. Fick iallafall en bra start på dagen och åt en skål med kiwi, hallon, banan och fysalis. Riktigt god vad den. Och en bra början för mig som ska vara nyttig! Så jag har lagt mig i sängen igen och ska kanske försöka slumra in i en skönhetssömn. Halv ett måste jag iallafall vara klar för att dra mig till dellan och köpa frukost till älsklingen min. Och sedan så blir det till att åka hem till honom och plugga. Tur att det regnar idag. Då har man ingen större lust att vara ute och sen så älskar jag ju regn. Det är så otroligt mysigt! Ska iallafall kolla runt lite på facebook nu och vila lite. Höres!

Finland 2010.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: