filippa

30 dagars utmaningen

Kategori: Allmänt

Dag 1 - 10 ord som passar in på mig

Dag 2 - Vart jag bor.

Dag 3 - En vanlig dag

Dag 4 - Någon jag bryr mig om.

Dag 5 - Dagens bästa händelse

Dag 6 - En klasskompis.

Dag 7 - 5 sätt att vinna mitt hjärta.

Dag 8 - Din bästavän.

Dag 9 - Dina favoritlåtar.

Dag 10 - Min pojkvän.

Dag 11 - Mina favoritskor.

Dag 12 - Min dag i 6 bilder.

Dag 13 - En vän du aldrig glömmer.

Dag 14 - En bild du tagit.

Dag 15 - Det här vill jag göra om.

Dag 16 - Mina dåliga sidor.

Dag 17 - En bild på min handstil.

Dag 18 - Nyaste bilden på mig.

Dag 19 - 2 saker jag ångrar i mitt liv.

Dag 20 - Vilka favorit ämnen jag har i skolan.

Dag 21 - Det här hade jag på mig idag.

Dag 22 - Två låtar som får mig att tänka tillbaka.

Dag 23 - En dag jag minns.

Dag 24 - En bild på det du har i väskan.

Dag 25 - Detta gör jag om helgerna.

Dag 26 - En bild på någon som betyder väldigt mycket.

Dag 27 - För exakt ett år sen.

Dag 28 - En plats jag vill besöka.

Dag 29 - En bild på någon som får mig alltid på glatt humör.

Dag 30 - Fem bra/dåliga saker som hänt under dessa 30 dagar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: