filippa

1a Januari

Kategori: Allmänt

2011 Har gått otroligt fort. Jag menar, det känns liksom som att det inte var så länge sen jag var i Afrika. Eller som att det var bara några månader jag och Sam blev tillsammans. Men det är ju snart ett år sen liksom.
Men iallafall, hur var eran nyår?
Jag firade nyår med pojken min. Vilket var otroligt roligt :) Vi fixade oss, käkade förrätt, varm rätt och efterrätt. Fast efterrätten åt vi typ vid fem på morgonen (?) och vid 12 slaget så gick vi ner till stranden och sköt en massa raketer och så tände vi våran kines lykta också. Och den var faktiskt ganska söt! :) Så gick vi och la oss vid sex imorse och vaknade klockan tre. Så min nyår har varit riktigt bra! :D
Jag har också skaffat mig ett litet nyårs löfte. Ska nämnligen sluta med allt socker. Och så menar jag godis, chips, läsk, glass. Allt sånt extra fett/socker som man inte behöver. Och jag ska också träna på något sätt varje dag. Ta en promenad eller någonting sånt. Så det blir något nytt att pröva :)
Ska kolla runt lite på H&M's hemsida nu :)

Tack för igår!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: