filippa

Tidsfördriv.

Kategori: Allmänt

vänskap-

vad heter din bästavän?- Frida svenzon och Josefin Johansson
vem var du senast med?- Rebecca på gymmet.
vem ringer du när du är riktigt ledsen?- Sam
har du förlorat en vän under 2011?- Det har jag säkert men kommer inte ihåg någon nu ;)
är du med någon just nu, isf vem?- Vovven
vad hette din första kompis utanför släkten?- ööh, det var nog min barndomsvän jag lärde känna när vi var 2 :)
vem snackade du senast i tfn med?- Pappa
vem utav fick du senast sms av?- Charlotte

 


kärlek-

 

är du kär?- Ja det är jag
vad heter han isf?- Sam Zarei
har du kille?- Ja världens bästa!
Vad hater han i så fall? - Sam
vad hette din första kille?- Den första riktiga, Sam
hur många gånger har du varit riktigt kär?- 1 gång.
har du sagt att du älskat någon, fast inte menat det?- nej aldrig
älskar du någon just nu?- Mina närmsta vänner, familj  & min pojkvän 
har du gråtit över någon du inte kunnat få?- nej
har du kramat någon?- Ja
har du pussat någon?- Ja
har du hållt någon i handen?- Ja
har du hånglat med någon?- haha vilken fråga
har du strulat med någon?- Ja, men är inte det samma sak som att hångla? ;)
har en kille sagt face2face att han älskar dig?- Ja

 

mobil-

vem ringde du senast?- Pappa
vem ringde dig senast?- Pappa
vad står det i ditt senast sms&vem är det ifrån?- aah de göre :) <3 Från C
vem skrev du senast sms till& vad stog de?- Challe ''grymt :) <3''
vad har du för mobil?- Samsung galaxy gio
vilken färg?- Svart
hur många kontakter har du?- 400 någonting, haha

 

familjen-

hur många är ni i din familj?- 4
vad heter dina syskon?- Martina och Jonas
har du en storasyster?- Ja Martina
har du en lillasyster?- Nej
har du en storebror?- Ja jonas
har du en lillebror?- Nej
har du en tvilling?- Nej :)
är du mittenbarn, minsta barnet, eller äldsta?- minst

 

annat-

vad ska du göra imorgon?- Imorgon ska jag träna med rebecca och träffa Sam
vad har du på dig just nu?- Jeans och en glittrig tröja
har du kul just nu?- Ja för det här testet är ju skit kul ? -.-
vad ska du göra nu?- Ta en till kopp te och  fixa mig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: