filippa

Snöstorm?

Kategori: Allmänt

Hallå där, har inte bloggat på hundra år sen känns det som. Men hela datan har laggat i flera dagar. Så jag har bara orkat gå in på facebook då. Jag har iallafall haft många tider på huddinge sjukhus. Där dom byggde ihop min käke på en mall, tagit blodprov som jag var livrädd för att ta. Låg på sjukhus sängen och verkligen skakade. Höll på att börja gråta och pappa trodde att jag skulle svimma vilken sekund som helst. Och så stack hon såklart fel och fick inget blod. Men haha, är man rädd för nålar så är man :) Har också varit där och träffat en narkos läkare och röntgat mig. Jag har varit på bio med charlotte och haft riktigt kul! Tränat med jossan på gymmet. Annars så har det väl egentligen inte hänt så mycket mer. Jag ska gå och städa syrrans rum nu eftersom att hon kommer hem på söndag. Och hinner verkligen inte säda i helgen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: