filippa

Smärta

Kategori: Allmänt

Det blev huddinge sjukhus iallafall. Snälla farmor körde mig dit, hon bjöd på cola och glass också! Riktigt snällt :) Men nu lite efter så känner jag att jag inte hade velat åka dit egentligen. För det första så var dom över en halv timma sena. Mina värktabletter hade precis slutat värka och så börjar tandläkaren eller vad han nu va sätta i gummisnoddar i munnen på mig. Och tror ni inte att han satte in fyra st? Så nu kan jag knappt öppna munnen. Får bara in ett sugerör. Sen blev de lite problem när han höll på, så det började blöda ganska så mycket i stygnen. Och det var lite lite det blödde heller..
Så nu sitter jag här, har skit ont på grund av det förbannade gummisnoddarna och kan varken prata eller öppna munnen. Men aja, ska inte klaga, (vilket jag kommer göra ändå) jag har ju gått igenom det värsta nu så det kan ju inte bli sämre :) Ska ta ett bad nu, sedan hoppa ner i sängen och se på film :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: