filippa

Nervös.. Så man mår illa.

Kategori: Allmänt

Godmorgon! :) Känner att jag borde lära mig att gå och lägga mig tidigt när det är skola. Jag är en morgonpigg människa och behöver inte sova många timmar alls för att orka gå upp. Men nu känner jag att det börjar ta på kroppen, så ikväll ska jag lägga mig tidigt! :) Även om det är den här natten som jag verkligen inte kommer sova någonting. Får slita ut mig lite i skolan så jag kommer hem sen och somnar direkt, haha ;)
Jag har iallafall duschat och ätit frukost nu. Ska bara klä på mig och sminka mig och sedan så åker jag och pappa till huddinge sjukhus. För sista gången! Är så nervös så jag mår illa :/ Sen blir det iallafall min sista bakdag i skolan på länge. Ska bli riktigt kul. Och efter skolan så åker jag till Sam och umgås och ska försöka få in lite plugg också :) Nu måste jag fixa mig, uppdaterar er senare! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: