filippa

Film :)

Kategori: Allmänt

Hallå där, var på sjukhuset idag. Och det var hemskt! :( Eller egentligen inte.. Men att få den där känslan ''imorgon ska jag operera mig'' var hemsk. Annars gick väl allting hyfsat bra. Var i skolan sen iallafall. Skönt med den sista skoldagen för mig på ett ganska bra tag! Tänk er att bara ligga i sängen och kolla på film och sova hur länge man vill när det är en massa människor runt en som håller på och pysslar om en hela tiden :D Har faktiskt inte tänkt så negativt på allting längre. Tänker bara att allt kommer gå bra och att det kommer gå fort :) Så jag antar att det är ganska så bra ;) Tog iallafall med mig några franska frukostbröd, kringlor och semlor hem som jag gjorde idag med en annan i min grupp. Och mamma och pappa blev enormt glada! Känns ju bra att komma hem och göra försäldrarna glada någon gång :) Och efter skolan så drog jag hem till Sam och umgicks med honom så mycket det bara gick. Är iallafall hemma nu. Ska ta det riktigt lugnt ikväll och frossa i mig en massor med mat eftersom att jag ska fasta sen. Nu blir det film i sängen och sedan middag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: