filippa

!

Kategori: Allmänt

Ärligt, det har bara gått tre dagar sen operationen och jag har redan tröttnat. Trött på alla som skriver till mig och jävlas om hur hungriga dom är på Pizza, Donken eller Tacos. Eller att dom sitter och käkar en massa godis. Eller också dom som sitter och jävlas och säger hur jag ser ut. Visst, jag bryr mig inte om folk som träffat mig när jag ser ut så här och säger att jag är söt och liknar något djur. Men har man inget positivt att säga om mig eller min operation så kan man lika gärna hålla käften stängd.  Säg hur hungriga ni är till människor som verkligen kan äta. Men jag får bara i mig yoggi, fil, soppa och knappt risifrutti. Jag kan knappt prata eller öppna munnen, och det räcker med att kolla sig i spegeln och se hur ansiktet har svullnat och må tillräckligt dåligt över det. Tänk på andras situation istället för att tänka på sig själv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: