filippa

Dålig dag..

Kategori: Allmänt

Dagen började bra men sen gick det bara utför..
Imorse när jag skulle gå till bussen så ringde en glad pojkvän som ville att jag skulle möta honom. Så han mötte mig utanför mitt hus och så väntade han på bussen med mig. Så söt! Sen hade vi en vanlig skoldag men blev ju såklart på dåligt humör. Trött på att folk säger att döden kommer närmare, att det kommer göra sjukt ont med operationen och alla sprutor jag kommer ta. Jag behöver inte direkt höra hur dåligt allting kommer gå. Jag är redan tillräckligt orolig och nervös ändå. Så har man inget positivt att säga om min operation så kan man lika gärna vara tyst! Och efter det så har jag väl bara varit på dåligt humör sen dess. Sam skulle också komma hit men han försvann någonstans.. Så jag ligger bara i sängen och segar. Ska försöka ta ett ryck och städa rummet så att jag slipper ha ett stökigt rum när jag kommer hem från sjukhuset. Vill också försöka plugga lite eftersom att jag lär ju inte orka det då.. Men men, vi får se vad som händer! :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: