filippa

29 februari - Frukost!

Kategori: Allmänt

Godmorgon! :) Är hur trött som helst! Och hungrig.. så jag ska ta och gå ner och hitta någonting att käka :P

Idag, så ska jag hem till Sam igen och plugga. Vi har rätt så mycket läxor som vi måste göra. Som ni kankse märker ;) Vet inte om det händer någonting mer idag men jag skulle inte tro det.
Så ska gå ner och käka lite frukost nu, fixa mig och min väska och sedan så drar jag :)

Ni får ett litet ''schema'' om jag nu inte skulle hinna blogga.

Onsdag: Hem till Sam och plugga.
Torsdag: Stan & Bio med Sam och fira våra födelsedagar.
Fredag: Fixa lite inför helgen, vara med sam och ha en hemmakväll.
Lördag: Åka till stan och träffa Jossan. Antar att jag pluggar med sam någon gång också.
Söndag. Min födelsedag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: