filippa

26 Februari

Kategori: Allmänt

Hej där! Har inte bloggat på ett tag, sen i fredags (?) :P Åkte hem till Sam efter skolan då och kom hem sent så var sjukt trött. Somnade nästan direkt när jag kom hem :)

Igår så hade jag en skön hemma dag med min familj. Riktigt skönt var det faktiskt. Umgicks lite med pappa också vilket var väldigt roligt! :)

Idag så tog jag det också ganska lugnt. Men runt 15.20 så mötte jag Rebecca på gymmet så tränade vi ett tag. Sen så åkte vi till Rusta och köpte en ansiktsmask medans hon köpte någon smoothie som jag brukar dricka nu efter operationen :) Annars har det inte hänt så mycket idag.

Ska ta och sova nu. Är riktigt trött! Nu har vi ju lov i en vecka också. Vilket jag verkligen behöver känner jag! 4 dagar i skolan var riktigt ansträngande nu efter operationen. Så jag ska passa på att vila riktigt ordenkligt nu! :) Men imorgon kommer det hit någon sotare, som ska sota. Och självklart så är ju jag den som är hemma själv eftersom att det är måndag imorgon och mamma och pappa ska till jobbet. Så jag måste gå upp tidigt och vänta på att sotaren ska komma imorgon någon gång mellan 09.00 - 12.00. Riktigt kul. Nej men nu blir det läggdags! Godnatt! :)


Sommaren 2010 i finland med Sam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: