filippa

20 februari - Duschen

Kategori: Allmänt

Sorry för att jag inte har uppdaterat er någonting. Har haft lite saker att ta i med. Men i lördags så fyllde min prins år. Träffade inte han eftersom att han hade så otroligt mycket att göra. Men låg i sängen i stort sätt hela dagen och kollade på en massa filmer. Kändes som en sån dag och det var riktigt skönt :)

Igår (söndag) så fick jag mig ett litet ryck.. Åkte hem till Sam och umgicks med honom. Vi snackade en nedrans massa och kollade på tv. På kvällen när jag kom hem så pluggade jag eller åtminstone försökte plugga lite :P

Idag så är det måndag, skulle gått till skolan idag om det inte vore så att vi har studiedag idag. Så skola blir det imorgon istället! Ska bli enormt roligt att träffa alla igen och inte behöva ligga i sängen hela dagarna. Så idag så ska jag till huddinge sjukhus och kolla hur allting ser ut. Och efter det så antar jag att jag ska hem till Sam och plugga en massa.

Nu äre duschen som väntar! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: