filippa

15.de Februari

Kategori: Allmänt

Förlåt för att jag inte bloggade mer igår. Men jag hade en otroligt bra alla ♥ dag. Älsklingen kom hit och så gjorde vi grymt mycket vofflor, med chockladsås, hallon sylt och glass! Riktigt gott och mysigt var det! :D Och när han väl hade dragit hem så pratade jag med Josefin på skype i över en timma. Och sen blev det film som jag då somnade till.

Josefin ringde mig också för någon timma sen och väckte mig. Så snackade vi lite, saknar skolan otroligt mycket! Speciellt när man hör att hon är i skolan och sen hör man alla andra i bakrunden. Vill tillbaka till skolan nu. Det låter sjukt jag vet, vem saknar skolan liksom? Men aah.. just nu är jag hälldre där en hemma ;)
Efter jag pratade med henne så gick jag iallafall ner och hämtade frukost och värktabletter. Men är supertrött fortfarande så jag ska ta och sova ett tag. Så får vi se vad som händer sen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: