filippa

Skrämd för livet...

Kategori: Allmänt

Idag skulle jag ha gjort en massor med saker. Men självklart så hade jag ingen ork eller lust för att göra varken det ena eller det andra. Så jag har bara legat i sängen och tagit det lugnt, kollade på lite film och på tv. Har också ändrat bloggen som ni kanske ser? :) Jag är ju så där att jag måste ändra den lite då och då... Varför vet jag inte.

Drog ut för en liten stund sen och skulle träffa min pojkvän. Innan jag drog ut så sa pappa till mig ''gå längst vägen, det är några människor där'' Alltså i mörkret. Jag går på vägen och kollade upp lite mot det mörka, men såg ingen där. Så jag tänkte att det inte var någon där såklart. Rätt som det är när jag kollar upp efter en stund igen. Så ser jag 3 st killar. Precis brevid mig som bara stog och kollade på mig. Och vet ni hur rädd jag vart? Ringde min pojkvän direkt och bad han prata lite med mig eftersom att jag inte träffat honom ännu. Jag har verkligen inte varit sådär rädd på länge!

Jag ska ta och kolla på någon film nu eller kolla på tv. Vet inte riktigt än :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: