filippa

Mmm... Naturgodis!

Kategori: Allmänt

Har varit på gymmet och dansat lite. Vilket var riktigt skönt. Förutom att mitt ansikte svullnade upp till dubbel sice och kändes som att jag skulle svimma vilken sekund som helst. Tulla blev också hämtad, roligt var det att ta hand om henne i helgen. Lite snabba cash också. Åkte ut med mamma för några timmar sen. Var inne på brisak och köpte stift + stiftpennor. Vi har ju sååå jobbigt att få tag i pennor i skolan. Så rätt som det är så är det någon annan dom har ens penna ;) Åkte också till Willy's och handlade lite mat. Och självklart så köpte jag natur godis. Typiskt mig att alltid köpa någonting ätbart så fort man är lite sötsugen. Tror nästan jag ska lämna mitt kort hemma så jag inte kan köpa någonting.

Skulle åkt hem till min sjuka lilla Sam idag en liten stund. Men jag har en massor med plugg som jag måste göra klart till på onsdag. Och sen blev det ju snöväder igen. Så har ingen lust alls att gå mellan bussar.

Ska kolla på Bert nu medans jag käkar upp mitt natur godis och dricker upp mitt glas med sprite. Sen blir det plugg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: