filippa

Långhelg!

Kategori: Allmänt

Whats up? Länge sen! Har haft så sjukt mycket att göra och det har hänt en hel del också!

Har firat 14 månader med Sam lite smått. Ingen stor grej än men det blev lite film och popcorn. Ur mysigt! :)

Min klass, eller rättare sagt alla årets ettor i gymnasiet ska byta skolor som går i min skola. Min bageriklass och parralellklassen blir flyttade till globen. Det är tydligen ovanligt många som sökt till min skola i år. Så Alla vi som blir tvåor nästa år måste flytta! Helt sjukt. Varför ska vi som gått i Enskede gård ett år behöva lida och flytta till en skola typ ingen vill gå i? Jag menar, det finns ju ändå en anledning till varför vi började i just Enskede gårds gymnasium och inte i någon annan skola. Allting handlar ju ändå inte bara om linjen? Aja, det var iallafall en stor besvikelse! :(

Hände en liten incident (stavning?) i skolan i tisdags. Och gjorde illa handen ganska rejält. Skolsköterskan tror att jag har sprickor i handen, så jag har gått runt med bandage ända sen i tisdags. Inte det roligaste.

Har också haft två nationella prov i svenska. De tredje är nästa vecka. Så det blir mycket plugg. Har också träffat Challe några gånger och tagit lite kvällspromenader med henne. Och sen har jag ju också träffat världens finaste pojkvän och umgåts med honom :)

Kom hem från skolan för några timmar sen och satt ute i solen i en timma. Och brun blir man! Som tur är. Funderar på att dra ut igen och ha lite musik i lurarna! Peace!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: