filippa

Godmorgon!

Kategori: Allmänt

Det var ju inte meningen att jag skulle vakna runt 08.20 idag. Ville ju liksom sova länge. Men jag har blivit sämre under natten med den här hostan jag har. Så vaknade av att jag behövde hosta :P
Har iallafall legat i sängen sen dess och gjort en egen header. (för första gången) Och eftersom att jag inte har PS på den här datan så blev det paint istället. Så den får duga för tillfället. Tror dock inte att ni ser den än men det kommer väl upp så småningom skulle jag tro :P

Någon gång idag så ska jag träffa min bästavän Frida, och gå ner till Betong bryggan och softa där. Hoppas verkligen att solen är kvar då så att man kanske kan få lite färg? :)

Vid 18.00 kommer älsklingen Sam hit. Och efterosm att vi är själva hemma ikväll så ska vi göra egen hemma gjord pizza med en massa goda saker på och sen blir det nog bara film och en massor av mys! :) :love:

Ska vila en liten stund nu, framför tv'n och kanske sova lite? och sen blir det frukost och städa i rummet, peace :)


Nya headern.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: