filippa

Fredags Mys! :) :love:

Kategori: Allmänt

Hallå där! Har varit på super bra humör i stort sätt hela dagen! Vilket har varit riktigt kul! :D Även om vädret inte var det bästa.
Men en bra start i skolan gör alltid att resten av dagen blir bra, på grund av ens humör. Som jag i stort sätt redan har sagt så hade jag en bra dag i skolan! :) Åkte hem efter det och åkte och handlade med Martina och Emma. Sen åkte vi hem, lagade en massa mat. Taco blev det! Och sen gjorde jag en rabarberpaj till efter rätt med vaniljsås! Världens finaste pojkvän kom och en till av martinas kompisar. Så då käkade vi alla middag och hade det hur trevligt som helst! Hade också laddat upp med Hjärtan :) Ni vet såna där chips liknande saker som ser ut som hjärtan? Finns också i stjärnor. Och sen lite godis :) Har inte käkat det på riktigt länge så nu var det dags! ;)
Och senare på kvällen drog jag och Sam upp till mitt rum, slängde oss i sängen och kollade på film! Lite härligt fredags mys sådär! Och jag är super nöjd över kvällen, kunde inte bli så mycket bättre faktiskt! Ska lägga mig allderles straxt eftersom att jag gick upp 05.30 imorse. Ska bli riktigt skönt att få sova ut imorgon! :)


Bjuder på en bild som jag tog i sommras.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: