filippa

En lista...

Kategori: Allmänt

Brukar du komma i tid: Alltid
Vad hade du i din mun senast: Latte
När mår du bra: När jag är glad
Hur känner du dig nu: Riktigt hungrig!
Kan du laga mat: Om jag får göra det som jag själv vill utan något matlagningsrecept så ja!
Vad pluggar du: Bageri och Konditori
Vad tycker du om fötter: Beror på vems det är liksom..
Är du smart: Inte om jag får säga det själv.
Vad har du på dig: Mjukisar och linne
Är du aktiv i skolan: Varje dag.
När och varför grät du senast: - ingen aning, mins inte.
Var det pinsamt att svara på det: nej?
Hade du en bra kväll igår: nej, rätt tråkig.
Din favoritdryck på morgonen: Juice (stavning?)
Vad ska du göra i sommar: Bara vara hemma
Är du nöjd med ditt liv: Mer än nöjd
Har du tråkigt just nu: den här är ju as rolig?
Vad i livet ångrar du: Ingenting just nu.
Är du musikalisk: Nej inte alls.
Vad lyssnar du på för musik: det som är bra.
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nej.
Är du bortskämd: Nej det tycker jag verkligen inte.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: