filippa

Tidsfördriv

Kategori: Allmänt

Är du kär? Ja det är jag faktiskt.
Är du en sportfåne? Inte alls.
Är du likgiltig? Nej, det hoppas jag inte.
Är du röksugen? nej
Är du rik? Nej det kan jag väl inte kalla det.
Är du fattig? Nja kanske inte fattig heller.
Är du trött? lite.
Är du shoppingsugen? har varit det hela veckan.
Är du töntig? Hehe, det är jag säkert.
Är du ressugen? Ja faktiskt så är jag det.
Är du skolsugen? Lite kankse ?
Är du irriterad? Nej då
Är du festivalsugen? Nej inte direkt.
Är du alkholsugen? nej.
Är du saknad av nån? Det tror jag faktiskt.
Smeknamn? Fjompan, lillekind.
Bästa åldern? Den nuvarande är helt okej
Bästa tidningen? Läser inte tidning
Hur sminkar du dig? Mascara
Höstens accessoar? Liten väska
När stal du senast något? aldrig om jag minns rätt.
Hur många timmar sov du inatt? Blev inte så jätte många timmar
Vilken film såg du senast? ser på spindelmannen just nu
Vilken internetsida besökte du senast? facebook.se
Vad sa du senast till vem? Okej, puss. Till min pojkvän
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Från pojkvännen, att han var hos oscar.
Vad gjorde du i förrgår? umgicks med min syster
Vad har du gjort idag? Varit med min bästa vän
Vad ska du göra idag? Ligga i sängen och dega
Hur många msn-kontaktetr har du? Typ 150 tror jag.
Vilket land besökte du senast? Finland
Hur många snälla känner du? Oj, väldigt många!
Vad såg du senast på tv? ronja rövardotter ^^
Vad är det för märke på din dvd-spelare? Eeh, den är inbyggd i tv'n
Senaste köp? kofta, hårinpackning, örhängen
Vad har du dåligt samvete för? ingenting just nu
Vad har du för skor? tofflor just nu
Vad har du på dig nu? myskläder
Vilken musik har du lyssnat på idag? Inte hunnit lyssna på någon musik än.
Skulle du säga nej till sex idag? vänta va?
Är du vegitarian? Nepp
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? ja
Vad heter dina kusiner? heidi.
Är du feminist? Nej.
Vad drack du senast? Vatten.
Gillar du att laga mat? inte idag nej
När sjöng du senast? Igår.
Har du pojkvän? Ja det har jag
Isåfall, hur länge har ni varit tillsammans? 10 månader
Håller du det städat? Nej inte riktigt
Vad gör dig lycklig? pojkvän

Kommentarer


Kommentera inlägget här: