filippa

Firade 10 månader med Sam! :D <3

Kategori: Allmänt

Hejsan! Och förlåt för att jag inte har bloggat igår. Men som jag har sagt förut så har min data virus och är riktigt seg. Så ibland kommer jag liksom inte in på bloggen.
Men igår så hände det ganska mycket. Var ju i skolan en timma igår. Vi satt i matsalen och lyssnade lärarna sjöng och rektorerna höll tal. Sen gick vi till dramasalen och kollade på när några elever hade en drama föreställning för oss. Den var ganska kort men kul var det väl ändå :) Efter det så gick vi upp till klassrummet och fick våra nya busskort inför nästa termin och så fick vi julmust och fika. Sen slutade vi :)
Efter skolan åkte jag till en affär och köpte en julklapp från mig och min syster till pappa. Åkte hem och lämnade den efter och drog sedan till mölnvik och handlade lite ingredienser för att jag skulle baka.
Jag och Sam firade också 10 månader igår. Så jag åkte hem till honom med julklappar till honom från mig. Han tyckte om dom! Och är så otroligt glad över det. Och jag fick en klocka av honom som jag gillar hur mycket som helst! Sen tog jag också med hans mammas julklapp och sedan så fick han också en låda med tryfflar som jag hade gjort och dom var väldigt omtyckta! Så det var roligt :D Efter det tog vi det bara lugnt och så sen kom jag hem.

Idag har jag också en massa saker som jag ska göra. Jag ska åka iväg och köpa julklappar till mina tre brors döttrar med mamma och pappa. Och sedan så ska vi handla en massa julmat också för att det är ju julafton imorgon. :) Sen vet jag inte om jag ska träffa Sam en liten stund. Det är ganska oklart just nu. Men annars så kommer min favorit syster hem ikväll och det ska bli otroligt roligt att äntligen få träffa henne igen! :) Jag har också bestämt mig att jag ska ta en lång promenad varje dag på jul lovet. Men det får vi se hur det blir. Jag ska ju åtminstone försöka hinna med det! ;) Annars idag ska jag försöka göra klart mina cup cakes jag började med igår och sen så tänkte jag göra tryfflar också. Vet inte riktigt om jag ska göra dom jag gjorde igår en gång till eller om jag ska göra dom jag tänkt. Men vi får se hur det blir med det :) Tror faktiskt att jag ska försöka julstäda lite.. eller det är ju skit tråkigt, får se hur det blir med det också. Känner inte för att städa en massa idag. Men nu känner jag att det börjar bli ett långt inlägg så vi hörs senare! (om jag nu kommer in på bloggen)

Jag älskar dig otroligt mycket!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: