filippa

tidsfördriv

Kategori: Allmänt

Okej det här börjar bli jobbigt.. Men jag blev riktigt sugen på den här. Varför? Det vet jag inte.
1. Vill du ta ditt ex tillbaka? Nej det vill jag inte.
2. Civilstånd? Har ett förhållande
3. Har du någonsin förlorat en nära vän? Ja, men det är jag faktiskt glad för.
4. När var sista gången du verkligen skrattat? Några dagar sen.
5. Något är fel, den första personen du vända dig till? fyra vänner, pojkvännen och syster.
6. Är det någon som inte gillar dig på grund av något du gjorde? Japp, smällde upp en dörr i ansiktet på en brud.
7. När var sista gången du grät mycket? I lördags
8. Är det någon du vill göra allt? Förstod inte riktigt frågan men okej.
9. Hur många kan du berätta allt för? Fyra BRA vänner, min pojkvän och syster.
10. Har du någonsin sett en fallande stjärna? Japp det har jag faktiskt.
11. Har personen du senast höll händerna med betydelse för dig? Den har en stor betydelse.
12. Beskriv dig själv med ett ord? Omtänksam?
13. Har du något som hör till ditt ex? Nej.
14. Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet? Min pojkvän?
15. Fullständigt namn? Filippa Isabell Puranen Albertsson.
16. Favoritlåt? Har ingen favorit.
17. Favoritfärg? Idag är den röd
18. Bästa vänner? Frida och Josefin är ju bäst! ;)
19. Person jag saknar? pojkvän!
20. Första kyssen? Min jag för flera år sen.
21. Sista kyss? Blir ingen sista?
22. Första kram? Minns jag nog inte ens
23. Senast kram? Imorse
24. Senaste meddelande från? Emil welander
25. Senaste person som jag någonsin sett? Ursäkta?
26. Mitt missbruk? av godis? (a)
27. Favorit butiker? Har ingen speciell
28. Vem jag berätta allt för? Pojkvännen
29. Favorit djur? Gnu
30. Lång? 165cm
31. Vem har mitt hjärta? Sam såklart?
32. Favorit film? Ingen speciell
33. En hemlighet? berättar jag inte här
34. Hur mycket bryr du dig om ditt liv, 0-10? 7 kanske
35. De flesta minnen med? Sam
36. Människor har du nyligen blivit mer "nära"? Klass kompisarna
37. Någon som är kär i dig? Ja jag antar att min pojkvän är det!
38. Vem jag inte kunde leva utan? Syster
39. Vem förväntar jag mig att känna för evigt? Pojkvän

Kommentarer


Kommentera inlägget här: