filippa

Tack för idag bästavän!

Kategori: Allmänt

Seriöst, jag känner mig som värsta shopping bruden!
Har köpt kläder och en massa annat hela veckan. Och nu fick jag med mig en kofta som jag typ blev kär i. Vilket var väldigt jobbigt. Så den fick följa med mig hem. Sen köpte jag också örhängen till min ''nyårs outfit'' ;) Och sen en burk med hårinpackning också :)
Det var riktigt roligt att få träffa Frida igen också! :)
Men nu ska jag röra mig till min fina tvättkorg som är typ full? Så ska jag ta det viktigaste som behövs tvättas :) Om ungefär en halv timma åker jag också upp till min bror och grattar honom och hälsar på mina underbara brors döttrar! :)
Bild från sommaren 08. Jag och frida :)

Kommentarer

  • Frida säger:

    Hahaha leta fram lite äldre och muppiga bilder, taaack! xD haha nä men tack för idag vännen, var jätte skoj att få träffa dig igen! Älskar dig bästa <3

    2011-12-29 | 17:09:44
    Bloggadress: http://svenzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här: