filippa

Nacka med Frida :D

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Kollade på film inatt till halv två så jag är grymt trött! Idag har jag grymt mycket att göra. Så jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt. Men jag gick iallafall upp vid 09.00 för att äta frukost med syrran eftersom att hon åker hem idag. Så nu ska jag väl ta och fixa mig tror jag.. Snart iallafall sen blir det väl bara att slappa till klockan 12.00 för då ska jag träffa bästa Frida och så ska vi ta och åka in till nacka. Får se vad vi kommer hem med idag men någonting får man väl med sig. När vi är klara i nacka och när vi ska hem så hoppas jag att jag kan få komma hem en stund och sova lite. Behövs verkligen eftersom att jag är sjukt trött. Sen ikväll klockan fem så ska jag, mamma och pappa åka upp till min bror för att han fyller år idag. Så då antar jag att det blir en massa tårta. Inte bra.. Men jag ska iallafall ta och lägga mig i badet nu så jag är klar klockan 12.00. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: