filippa

Livet är bara för bra ibland.

Kategori: Allmänt

Hallå där! Har inte bloggat på ett tag eftersom att datan inte funkat men har haft en massa att göra också så jag har inte riktigt orkat heller.
Men i söndags så var jag iallafall hemma hos älsklingen. Han fixade min dator! Han är ju bara så bäst! Så alla mina bilder som försvann är tillbaka och den funkar bättre än förut. Bara att den inte går att stänga av ibland och så..
I måndags så åkte jag och martina in till nacka och shoppade, fick väl med mig två par leggings, två tröjor, en kjol och ett halsband hem. Så vart riktigt nöjd.
I tisdags åkte vi också till nacka och köpte underkläder och sedan in till stan.
Idag har jag inte gjort så mycket. Har för det mesta legat och degat i sängen och kollat lite på film vilket kan vara riktigt skönt ibland. Sen drog jag ut en liten stund och träffade min prins och Kevin. Vilket jag behövde!
Just nu så ligger jag bara i sängen och väntar på att min varma choklad ska svalna lite. Det var en riktigt dum idé att ha det i en tärmos (stavning?). Ska också sätta på en massa filmer som bara ska rulla nu under kvällen. Ska försöka slänga in lite plugg också. Det behövs det med. Och om bara några dagar är det ju nyår. Orka sitta och plugga då?
Men vi hörs senare ikväll om datan nu fungerar såpass bra som den gör nu :)

Jag och min underbara pojkvän i finland 2009

Kommentarer


Kommentera inlägget här: