filippa

Julafton 2011

Kategori: Allmänt

Då har det varit Jul Afton. Och den blev ändå rätt lyckad. Min farbror och farmor kom hit och firade med familjen. Vi åt julmat, som var riktigt god och mättande. Sedan blev det efter rätt och julklapps öppning. Fick kläder, parfym, örhängen och pengar av mamma och pappa. Örhängen och enormt bra bageri saker av syrran. Och det var grymt bra helt enkelt! Av farmor fick jag tryfflar och pengar. NK choklad och pengar av farbror också. Av min bror fick jag parfymer, dush creme (stavning) och någon till grej vilket jag inte vet namnet på just nu. Och av min systers farmor så fick jag också pengar. Och så fick jag ju en klocka av bästaste pojkvännen. Lite före allt annat men jag är glad för den också som jag är för allt annat. Så nu är jag så gott som rik och nöjd över julen! :)
Annars så har jag gjort Choklad tryfflar idag. Kollat på kalle och var hos min bror och lämnade julklappar tillsammans med pappa och syrran. Eftersom att vi inte firar jul med hans familj och deras släckt osv. Jag har också planerat lite i veckan vad som händer. Både med Frida och min syster. Ska försöka hitta en dag med min underbara vän Challe och kanske med Josefin också. Vem vet?
Imorgon ska jag iallafall ta en lång promenad med Syrran och mamma. Pappa kankse också hänger med, vet ingenting men promenad ska det bli iallafall! Efter det så antar jag att jag åker hem till min söta Sam och umgås lite med honom. Jag ska också ta med min dator så ska vi se om han kan fixa den åt mig från virus och allt. Skulle verkligen vara underbart! :)
Men nu tror jag faktiskt att jag ska gå och lägga mig. Har varit super trött ända sen kalle anka gick på tv'n. Men som sagt. Kommer jag in på datan imorgon så bloggar jag. Annars så blir det när datan är fixad (om den nu blir det)
Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: