filippa

Ibland förlåter man någon bara för att man vill ha kvar den i livet.

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Allt bra?
Jag är super trött. Vill egentligen fortsätta sova men jag ska göra det snart tänkte jag :)
Idag vet jag inte om det blir så mycket bloggning för jag har ganska mycket att göra idag.
13.00 ska jag möta Sam så ska vi dra hem till honom. Typ möta Kevin och Sams mamma sen åker vi in till nacka och stan tror jag också för att köpa kläder. Själv så tänker jag nog lämna pengarna hemma. Kanske ta med någonting om man blir hungrig. För om man är långt hemifrån och man har en hungrig filippa med sig så blir det inte så roligt längre.. så det får vi fixa! Efter stan så åker vi iallafall hem till sam och lämnar grejerna bara och sedan så kommer vi hit efter det. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra här men jag antar att det blir en massa filmer. Skulle vara skönt så här dagen innan nyårs afton! :)
Men nu ska jag vila lite eftersom att jag är så nedrans trött. Så ska jag upp om ungefär en halv timma ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: