filippa

FTP

Kategori: Allmänt

Gick ner och kollade på granen. Vände mig om och gick upp igen. Mitt humör är verkligen inte på topp för att klä julgranar. Jag har för mycket att göra och för mycket att tänka på så det får bli någon annan gång. Jag har iallafall pluggat till ett livsmedels prov som jag har på onsdag. Annars har jag bara legat i sängen och deppat. jag vill bara att det ska bli måndag fast jag hatar praktiken! Ska nog gå ner och göra mig en kopp té snart och en frukt kanske? ;) Eller julmust och pepparkakor. Det låter nästan som lite julmys :) Får se vad det blir.. Men ikväll ska jag sova riktigt sent! Så sover jag inte länge och sedan är det äntligen måndag! Aja måste hitta på någonting innan jag blir galen på riktigt.

Någon gång om jag skulle få riktigt mycket pengar.. Så skulle jag sätta mig och min pojkvän på ett plan till afrika.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: