filippa

Sommar väder!

Kategori: Allmänt

Det har varit ett riktigt skönt sommar väder idag! Och det är det fortfarande :) Sitter ute i solen  ( i trädgården) och kikar runt lite på klassresor. Alla vill ju åka till något varmt land men det funkar ju inte om alla inte vill sälja eller något annat problem :P Så man får ta och hitta den bästa lösningen!

Idag har det inte hänt så fruktansvärt mycket. Eller jo, var i skolan efter en lång helg. Vilket var riktigt riktigt skönt. Man har ju inte så mycket att göra på dagarna nu för tiden, iallafall inte jag :P Men som sagt, var i skolan och gjorde frukttårtor och stubbar. Drog annars hem till älsklingen efter skolan och träffade honom en snabbis.

Ska gå in om en liten stund, eller nu tror jag. Känner att myggen håller på att äta upp mig. Jobbiga kryp det där! Har också en inlämning jag måste göra, vet inte om den är till imorgon eller tills på onsdag men den ska göras iallafall! Och straxt efter 20.00 ska jag träffa pojken en snabbis igen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: