filippa

Tack för en underbar midsommar! :) :love:

Kategori: Allmänt

Jag har haft min bästa midsommar någonsin det här året! Är så otroligt nöjd över allting! :) Har varit ledig nu i tre dagar från jobbet på grund av det här med midsommar. Det har varit riktigt skönt. Men imorgon är man ju tillbaka igen. Och då börjar jag jobba klockan 06.00. Men häldre det än att sluta sent :)
Firade självaste midsommarafton hos min underbara pojkvän med hans familj och min familj. Lunchade på stranden, umgicks med pojken min efter det och sen gjorde jag våran midsommar tårta. Vi tog en massor med bilder som man bara vill ta och kolla på hela tiden. Så otroligt fina! Umgicks bara fram till middagen som var grymt god! Sen rörde jag och Sam oss ner till stranden och umgick med några en stund. Sen blev det bara hem till honom. Käkade tårta och umgicks med våra familjer. Senare mot senkväll/natten så la vi oss och kollade på en film. Sov också där såklart. Så det här har verkligen varit min bästa midsommar! :) Igår hände det inte så mycket. Låg bara i sängen och slappade med min pöjk :P

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, hade tänkt att slappa på min lediga sista dag. Hade också tänkt att fixa till min garderob, kanske lite här också? :P Ska också sola lite och träffa bästavän! :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här: