filippa

-

Kategori: Allmänt

Jag har haft en helt underbar helg! Fredagen spenderades med pojkvännen och en massa andra vänner :) Igår (lördag) så spenderade jag hela dagen med mina underbara föräldrar. Vi tog Gustavsbergs båten in till stan och deet var verkligen super mysigt! :) I stan blev det middag på en kinesisk resturang där vi käkade buffé. Kan ni förstå hur mycket sushi jag käkade? ;) Det var ju rena drömmen. Men självklart så åt vi inte bara sushi. Gick sedan till stadion för att möta upp några bekanta från Finland. Och sen blev det bara buss turen hem.

Idag, var jag, syrran och mammsen i nacka och växlade pengar eftersom att jag åker på kryssning på Torsdag :) Det blev också till att vi kollade runt i lite olika affärer och tog oss en mysig fika :) Nu på kvälls kvisten tog vi oss ut till Martinas stuga som hon ska flytta till och kollade läget lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: