filippa

Torsdag

Kategori: Allmänt

Har absolut inte haft någon tid alls till att blogga idag. Drog till tandläkaren. Det gick ganska bra! :) :thumbup: Men fick mer gummisnoddar, tyvär. Åkte med Martina och handlade efter det, köpte blomma till pappa och lite saker till maten. Sen blev det dellan för att köpa batong :) Åkte iallafall hem efter det, gjorde Citron-Lime paj. SJUKT GOD säger jag bara. Det är verkligen värt att göra den. Då det receptet åker in i min receptpärm :) Pratade också med min farbror, ska jobba på stockholms messan med honom. Som är ganska snart. Så jag fick en kock skjorta :) Det ska iallafall bli grymt kul. Och sen städade jag och Martina självklart en massor. Har ätit trerätters middag nu med familjen, farmor, farbror och sen mammas och pappas kompis kom över. Jag ska väl nog bara slappa lite nu. Älsklingen skulle komma över men det vet man ju inte när det blir :) Så jag tror jag ska städa rummet lite. Märkte att det verkligen behövs ;)


En bild på mig från sommaren 2010 skulle jag tro.

Kommentarer

  • Frida säger:

    Sv; länkbyte innebär att man gör varsitt inlägg om varandras blogg. Där länkar men till bloggen, skriver lite om vad den andra brukar skriva om och så, det är superkul! :)

    Så kommentera gärna på min blogg när du gjort det så gör jag detsamma. :)



    Många kramar Frida

    2012-04-12 | 20:00:12
    Bloggadress: http://liveinabox.blogg.se/
  • Jossie säger:

    sv:kul att du är med! :) vinnaren kommer komma upp om ca 1 timme, även en ny chans! kika gärna in! :)

    2012-04-12 | 20:11:34
    Bloggadress: http://jossies.se
  • Jossie säger:

    Hej!



    Vinnaren i dagens blogg är nu utsedd! in och kika ifall det blev du, Delta gärna igen om du skulle vilja ha en ny chans också!



    /jossies.se

    2012-04-12 | 20:43:11
    Bloggadress: http://jossies.se
  • jossie säger:



    sv:kul att du är med! :) Meddelar dig när vinnaren är utsedd!

    2012-04-13 | 10:19:42
    Bloggadress: http://jossies.se

Kommentera inlägget här: