filippa

Nacka Forum med Challe :) :love:

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Vad är det för fel på vädret idag? Såg vid 3 inatt att det snöade, ganska så mycket till och med. Och nu är det snö ute? Trist, trodde våren var här :P

Det blev ingen mer bloggning igår efter det att jag drog till Stan. Så tänkte berätta lite om gårdagen ;)
Åkte som sagt med älsklingen till stan. Vi gick runt och kollade lite och jag köpte äntligen mina efterlängtade jeans. Dom kostade typ dubbelt än vad jag hade bestämt mig för att byxorna max fick kosta. Men skit samma, köpte dom iallafall och dom är grymt sköna och snygga! :) Skönt att Sam var med för då kunde han också berätta vad han tyckte om dom :P Vi åkte till nacka efter det och mötte upp hans pappa och bror. Så åkte vi till Texas burger och käkade middag. Vilket var grymt gott! Som alltid ;) Och efter det så åkte vi bara hem till Sam och tog det lite lugnt. Det var helt klart den bästa dagen på länge. (om man bortser från den dagen jag träffade frida sist) Vi var otroligt glada båda två så det kunde ju inte bli mer än perfekt :)

Nu ska jag sätta på mig ett par strumpor och åka till Nacka Forum med Charlotte! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: