filippa

En lista

Kategori: Allmänt

1. Vill du ta ditt ex tillbaka? Nej
2. Civilstånd? Förhållande
3. Har du någonsin förlorat en nära vän? Ingen jag kommer ihåg nu, dum jag är ;)
4. När var sista gången du verkligen skrattat? Idag
5. Något är fel, den första personen du vänder dig till? Sam
6. Är det någon som inte gillar dig på grund av något du gjorde? Ingen aning?
7. När var sista gången du grät mycket? Minns inte
8. Är det någon du vill göra allt för? Min familj, pojkvän.
9. Hur många kan du berätta allt för? 5
10. Har du någonsin sett en fallande stjärna? Yes
11. Har personen du senast höll händerna med betydelse för dig? Japp
12. Beskriv dig själv med ett ord? Omtänksam?
13. Har du något som hör till ditt ex? Nej
14. Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet? Ja
15. Fullständigt namn? Filippa Isabell Puranen Albertsson
16. Favoritlåt? Har ingen speciell
17. Favoritfärg? Måste nog vara svart och vitt, annars grön/Turkos
18. Bästa vänner? Frida Svenzon
19. Person jag saknar? Frida
20. Första kyssen? Var länge sen
21. Sista kyss? Sista?
22. Första kram? Minns inte
23. Senast kram? Mamma o pappa
24. Senaste meddelande från? ''Yo bro<3 '' ;)
25. Senaste person som jag någonsin sett? Mamma o pappa
26. Mitt missbruk? Socker
27. Favorit butiker? Har ingen favorit
28. Vem jag berätta allt för? Sam
29. Favorit djur? Hund
30. Lång? 163
31. Vem har mitt hjärta? Sam
32. Favorit film? Måste vara tears of the sun eller water for the elephantes
33. En hemlighet? Då är det ju ingen hemlighet om jag berättar?
34. Hur mycket bryr du dig om ditt liv, 0-10? Ingen aning.
35. De flesta minnen med? Frida, Sam, Challe.
36. Människor har du nyligen blivit mer "nära"? Ingen aning.
37. Den hetaste personen du vet? my boyfriend ofcourse!
38. Vem jag inte kunde leva utan? ?
39. Vem förväntar jag mig att känna för evigt? Sam
40. Vem jag älskar mest? Sam, familj.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: